PENGENALAN
Unit ini menguruskan pelbagai fungsi iaitu urusan pentadbiran am, mengendali mesyuarat utama jabatan, stor alat tulis, menyelaras Ahlui Lembaga Pelawat.
OBJEKTIF UNIT
Bertanggungjawab terhadap semua surat menyurat, sistem fail, alat tulis, percetakan, perkhidmatan khidmat pelanggan (operator), rumah jabatan, bilik mesyuarat dan dewan serta bilik persidangan, Lembaga Pelawat Hospital, Tatatertib dan Aduan Pelanggan.
PIAGAM PELANGGAN
- Kerahsian maklumat peribadi pelanggan adalah terjamin
- Semua pertanyaan dan aduan akan diberikan maklumbalas dalam masa satu (1) hari dari tarikh penerimaan dan akan disiasat dalam tempoh 15 hari bekerja.
PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN DAN WAKTU OPERASI
Bertanggungjawab semua surat menyurat, sistem fail, alat tulis, percetakan, perkhidmatan khidmat pelanggan (operator), rumah jabatan, bilik mesyuarat dan dewan serta bilik persidangan, Lembaga Pelawat Hospital, Tatatertib dan Aduan Pelanggan.
Waktu Operasi – Ahad 8.00 pagi – 5.00 petang
Khamis 8.00 pagi – 3.30 petang
LOKASI UNIT
Tingkat 2, Bangunan Pejabat Pengarah
WAKTU OPERASI DAN NO. UNTUK DIHUBUNGI (General Line)
Ahad – 8.00 pagi – 5.00 petang
Khamis – 8.00 pagi – 3.30 petang
Nombor telefon 09-9545000
AKTIVITI- AKTIVITI LAIN YANG RELEVAN
Tiada