PENGENALAN

Unit ini menguruskan pelbagai fungsi iaitu urusan pentadbiran am, mengendali mesyuarat utama jabatan, stor alat tulis,  menyelaras Ahlui Lembaga Pelawat.

 

OBJEKTIF UNIT

Bertanggungjawab terhadap semua surat menyurat, sistem fail, alat tulis, percetakan, perkhidmatan khidmat pelanggan (operator), rumah jabatan, bilik mesyuarat dan dewan serta bilik persidangan, Lembaga Pelawat Hospital, Tatatertib dan Aduan Pelanggan.

 

PIAGAM PELANGGAN

  1. Kerahsian maklumat peribadi pelanggan adalah terjamin
  2. Semua pertanyaan dan aduan akan diberikan maklumbalas dalam masa satu (1) hari dari tarikh penerimaan dan akan disiasat dalam tempoh 15 hari bekerja.

 

PERKHIDMATAN YANG DITAWARKAN DAN WAKTU OPERASI

Bertanggungjawab semua surat menyurat, sistem fail, alat tulis, percetakan, perkhidmatan khidmat pelanggan (operator), rumah jabatan, bilik mesyuarat dan dewan serta bilik persidangan, Lembaga Pelawat Hospital, Tatatertib dan Aduan Pelanggan.

Waktu Operasi – Ahad 8.00 pagi – 5.00 petang

Khamis 8.00 pagi  – 3.30 petang

 

LOKASI UNIT

Tingkat 2, Bangunan Pejabat Pengarah

 

WAKTU OPERASI DAN NO. UNTUK DIHUBUNGI  (General Line)

Ahad – 8.00 pagi – 5.00 petang

Khamis – 8.00 pagi – 3.30 petang

Nombor telefon 09-9545000

 

AKTIVITI- AKTIVITI LAIN YANG RELEVAN

Tiada